18 November 2006

bbq malam rayerrrrr.....


Aku xtau nak update ape….memandangkan musim rayer xabis lg aku letak je la gambar masa aku bbq malam rayer ek….
Memang tiap2 tahun aku buat bbq ngn mbr kat kmpg..tapi tahun ni aku join ngn bdk kat umah je……tgk cuaca pun smacam je..
Tp mmg ujan pun malam 2..mula2 ingat macam nak batalkan je..tp alang2 dah siapkan semua…..
Lg pun malam 2 ade agenda lain….muahahaha…kt0rang nak smbut besday member aku…pesta telur n tepung la… :)) ok la 2..masa blaja dulu..siap campur budu,p0y0k,air st0kin,kari,sirap…….yark….




lepak sebelum bbq.....

tunggu barang2 sampi......

ok....bakar...hu3....

asap..pedih mata....tapi wak2 ni ujan dh mula renyai2

cari tempat perlindungan..pond0k sempit...yang lain duk la bawah p0k0k... :))

nampaknye masih x berputus asa..ade ke 0rg buat bbq dalam ujan.. :))

terpaksa la ala kadar je..makan2

dh semua basah...mcangkung je la....

pinggang plak x cukup..syer2 la.....

cian krg makan dalam keadaan basah...

tapi xpe la......masa ni je malap ckit...jeng2........pesta dah nak bermula........

No comments: