03 October 2006

slamat myambut RAMADHAN..

assalamualaikum....
x sangka aku..begitu pantas masa berlalu ek...tiba² dh p0ser.....umur pn makin meningkat...banyak benda lg yang mahu buat n kena buat..arghhhhhh......
tp zaman makin berubah....suasana pun berubah..
ingat masa budak² dulu bila time p0ser...sr0n0k sgt....masa sahur n berbuka je la....bila dah ke tgh hari ckit..mula lah ke dapur..tgk pe² yang patut..ahakz...org terengganu pgl p0ser nyam yuk..puasa dalam periuk....
takut mak marah amek mknn pelan² buat masuk dalam blik...mmmmm...best....lps 2 kuar buat² lapar....he3....
tp pelik la..tiap kali ponteng mak mesti tau...xtau la samada aku ni x pandai berlakon or pe..kadang² aku p0nteng kat luar pn..balik mak tau jgk..pening sampai aku takut nak tgl p0ser....he3..teringin nak tnya mak..mcm mne dia tau...mulut dah cuci..bibir dah lap..tau jgk.....tp malu la plak nk tanyer.... 2 ms bdk² la...dah besaU ni x la....sakit pn xkn tgl sb malas nk ganti blk..seksa.....
trawih...org pergi kt pergi...org balik kt balik....tp x s0lat pn..g main mercun....kadang kena kejar di pak lebai...sib baik x tcabut kain dia kejar kt0rg..ahakz..bila ingat muka t0k lebai 2...sampai skrg pn gelak....yer la...org d0k solat ktorg main mercun..ape tak marah..sama naik ngn t0k iman baca dalam s0lat la plak..
ny0rot dalam semak...org lalu tembak ngn pist0l...sggp tgu dalam semak w.pn dengan nyam0knyer n bagai...kena mak cik yang melatah lagi la sr0n0k..he3....
tp klu suruh skrg xingin aku..dengan ular pn ade kat c2..tp 2 la...budak²..sronok xkira tempat....

bila dh besaU ckit knal meriam buluh..hu3...best..tp stakat ni aku n geng² main alhamdulillah..xde lg cedera..tah la..aku pn pelik cam mne org main leh cedera..bkn nak cakap besaU tp kt0rg dulu main penuh dengan safety....2 yang Alhamdulillah xde pe²...tp rugi dak zaman skarg coz nikmat meriam buluh xterkata...boleh dpanggil perang antara kampg pn blh masa 2...kt0rg bukan stakat buat ngn buluh tp ngn batang paip besi...perhhhhhh..bunyiIIII.....mmg xingat..gempak satu kmpg.......
time gni tokey hardware kaya la...asek beli kabaik(tah la..aku pn xtau eja dia guana...he3...) je kt0rg..
tp w.pn suasana dh berubah..tp kemeriahan ttp ade...bdk² cara bdk²...kt cara kt...x g2 kwn².....

pe² pn hope masih blm terlewat w.pn dh seminggu lbh...


SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA
DI BULAN RAMADHAN AL - MUBARAK NIH....
ikhlas dari kilyzz....
poser...jangan x poser......

No comments: